Smluvní podmínky

 

1) Orientace v obchodě

Zboží v našem obchodě můžete prohlížet pomocí menu na levé straně stránky. Pokud hledáte konkrétní zboží, využijte vyhledávací formulář umístěný hned pod menu. V levé části stránek je k mání rovněž tematické členění - zde jsou zařazeny pouze některé položky z našeho obchodu (každá z nich je rovněž zařazena v patřičné sekci běžného menu)

2) Detail zboží - přidání do košíku

Po kliknutí na název produktu nebo jeho fotografii získáte podrobnější informace, kupříkladu odkaz na větši fotku výrobku apod. Pod názvem produtu naleznet informaci o dostupnosti. Dostupnost "běžně skladem" znamená, že zboží je pravidelně doplňováno - nemusí být tedy nutně k mání právě v okamžik objednávky. O dostupnisti zboží se můžete kdykoli informovat emailem, telefonicky nebo pře icq. Do košíku lze zboží přidat z podrobného vyobrazení výrobku kliknutím na tlačítko "Vlož do košíku". Obsah košíku si můžete kdykoli prohlédnout skrze odkaz "KOŠÍK" v záhlaví stránky.

3) Odeslání objednávky

Pakliže máte nakoupeno, přemístěte se na stránku s výpisem obsahu Vašeho košíku (kupříkladu kliknutím na odkaz "KOŠÍK" v záhlaví stránky), zde překontrolujte druh a množství objednaného zboží. Dále klikněte na tačítko s nápisem "K pokladně". V prvním kroku je nutné vyplnit jméno, adresu a kontakt. V druhém kroku pak způsob doručení a ve třetím způsob placení. Zkotrolujte vložené údaje a objednávku potvrďte stisknutím tlačítka "Potvrdit objednávku".

4) Po objednání

Výchozí stav objednávky je přijatá. Jakmile objednávku akceptujeme, změní se její stav na vyřizuje se. Ve chvíli, kdy je objednávka předána do skladu k zabalení, změní se stav na expedice. Jakmile je objednávka označena jako vyřízená, zásilka by Vám měla dorazit v průběhu následujících 2 - 3 pracovních dnů. 

5) Dodání

Zboží lze osobně převzít v Chrudimi 

Objednávka: kupní smlouva vzniká odesláním objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo upravit cenu objednaného zboží, musí však o této skutečnosti informovat kupujícího. Bez vědomí a svolení kupujícího nebude takto změněná objednávka odeslána.

Způsoby platby: zboží zasíláme na dobírku nebo oproti platbě předem - převodem na účet 1046467022/3030 nebo platbou na paypal.
Poštovné do ČR: je při objednávce nad 2000 Kč zdarma!
Při objednávce na 3000Kč 10% sleva. Sleva pude vrácena až po dokončení celého obchodu. (Po zaplacení a obdržení zásilky Vám budou vráceny peníze na účet. V případě doručení na dobírku bude zásilka odeslána o 10% levnější.)

Česká pošta 59 Kč  
Česká pošta platba přez paypal 79 Kč
Česká pošta Dobírka 99 Kč



Objednávky na Slovensko Prozatím neumožňujeme.
Vyhrazujeme si právo na změnu sazby poštovného a dopravného, které se vypočetlo po vyplnění dat zákazníkem v objednávce - v závislosti na celkové hmotnosti a rozměrech zásilky.

Osobní převzetí - zboží lze osobně vyzvednout v našem skladu v Chrudimi

Dodací lhůty - dodávky objednaného zboží jsou dle dostupnosti realizovány v co nejkratším termínu. Je-li zboží skladem, je objednávka expedována do tří pracovních dnů ode dne objednání, doručení probíhá zpravidla do druhého až čtvrtého dne po odeslání zásilky při zaslání Českou poštou. Některé zboží skladem nebývá. Toto zboží se musí objednat u dodavatele a jeho naskladnění může trvat až měsíc, obyvkle však dva týdny. Pokud zboží potřebujete na konkrétní datum, sdělte nám prosím tuto skutečnost do poznámky k objednávce, a my Vám odepíšem zda je doručení možné.

Uvedené termíny dodání na stránkách produktů jsou pouze informativní - nemůžeme tudiž garantovat jejich dodržení. O dostupnosti zboží se můžete kdykoli informovat emailem, skypem nebo telefonicky.

Storno objednávky: Kupující má právo stornovat objednávku jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. Dodací lhůta je předmětem smluvených podmínek pouze v případě, že prodávající závazně potvrdí nejzašší datum dodání (emailem nebo telefonicky). V případě stornování objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Stejně tak při nepřevzetí objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním, tedy poštovné v plné výši (včetně doběrečného).
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část u zboží, které se již nevyrábí nebo nedodává. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

Vrácení zboží do 14 dnů: kupující má právo dle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.Odstoupení od smlouvy do 7 dnů se nevztahuje na zboží vyrobené na zakázku, ani na zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. To samé platí o audio a video nosičích a nahrávkách. Pokud se kupující rozhodne zboží vrátit, musí je nepoškozené bez známek užívání nebo opotřebování v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Zásilku neposílejte na dobírku. Po obdržení vráceného zboží vrátí prodávající zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.

Záruka a reklamace - Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně po jeho převzetí, reklamaci je třeba nahlásit nejpozději do tří dnů od převzetí zásilky! Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy a za ztrátu zásilky nese dopravce. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem dodán nový výrobek, nebo vráceny poníze. ( Pouze pokud nebude zboží již skladem)
Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je nutné uplatnit neprodleně po jeho odhalení, tj. ihned po prvním použití výrobku (nejlépe tentýž den, např. mailem, telefonem). Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.
Je poskytována záruka 24 měsíců ode dne prodeje výrobku koncovému uživateli. Záruka se vztahuje na poruchy a závady vzniklé v průběhu záruční doby chybou výroby nebo použitých materiálů. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu. Poštovné při reklamaci hradí zákazník - zásilku neposílejte na dobírku.
Při uplatňování reklamace dodržujte prosím následující postup: pošlete nám email kde uvedete typ výrobku, číslo objednávky (velmi důležité) a popis závady. Do tří dnů (v pracovní dny) vám budou zaslány informace o dalším postupu.